مازیچال کجاست؟

بنام ایزدیکتا



سلام

مازیچال کجاست؟

جاده چالوس را تامرزن ابادبرید به سمت کلاردشت تغییرمسیربدهید انتهای بلوارکلاردشت بپیچیدبسمت عباس اباد ۳کیلومترادامه مسیربدهید سمت چپ خروجی رو برید بالا بعدازگذشتن ازکنار

ویلاها میرسین به دوراهی بپیچین براست الان داخل جاده مازیچال هستید ۱۰کیلومترطول جادست

هروجبش بهشت مخصوصا پاییزش عکساشو ببینید تصدیق میکنید

























دوستان عاشق طبیعت یادتون باشه

۱. اتشیکه روشن کردیدرو حتما خاموش کنید

۲.زباله هارو حتما باخودتون برگردونید

۳.ازبریدن وشکستن شاخه درختان جدا اجتناب کنید


اگروقت کردید سری به خودتان بزنید



نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی رحمانی خلیلی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام دوست عزیز

بطور اتفاقی به کلمه مازیچال برخورد کردم و تو اینترنت سرچ کردم که ببینم جای مناسبی هست که با بچه ها بریم یه دوسه روزی رو اتراق کنیم و از بهشتی که شما وعده دادید لذت ببریم یا نه!
میشه خواهش کنم یه شماره تماس بدید من مزاحم تون بشم و راجع به مازیچال و محل اقامت و امکانات محل سوال کنم.
پیشاپیش از لطف تون سپاسگزارم
09125752968
مرتضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد