مازیچال بهشت روی زمین


                                                                               بنام افریدگار بی همتا

درود بی پایان


92/8/24 جمعه صبح


شالو کلاه کردم بطرف مازیچال برای تماشای پاییز وگرفتن عکس


7نیم صبح از کرج راه افتادم از چند جای جاده چالوس هم عکس گرفتم ساعت 10نیم مازیچال بودم جاتون خالی بود چه هوایی

بالا برف نشسته بود محشر بود بیادتون یه ادم برفی هم درست کردم

ادرس مازیچال رو قبلا گذاشتم


































این چند تا عکس هم بچه ها دارن روی تصمه راه میرن بچه های تهران کرج بودن که از 5شنبه اوجا چادر زده بودن

بچه های بسیار دوسداشتنی وجمع بسیار خوبی بودن که من خیلی خوشحال شدم باهاشون دوست شدم


امیدوارم از عکسها لذت برده باشین


خیلی خوشحال میشم راهنماییم مکنید نظرتون رو بهم مگید


            دوستای طبیعت گرد خوبم هرجا رفتین نفر بعد شما متوجه نشه کسی اینجا بوده

           این ممکن نیست مگر شما تمام جوانبو رعایت کرده باشی

              

                                                                    اجازه ندیم توی طبیعت چیزی جابمونه                

                                                                                                                                 سربلند باشید

نظرات 8 + ارسال نظر
سامانه پیامک دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://sms.anikal.com

کتاب بازاریابی پیامکی را به رایگان هدیه بگیرید

سلام

بهنام نوری زاد هستم ، مشاور بازاریابی ، قصد دارم در این کتاب شما را با بازاریابی پیامکی آشنا کنم و مطالب بسیار مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.

اگر شما به خاطر محدودیت های اقتصادی فقط بودجه محدودی را برای بازاریابی کنار گذاشته اید باید گفت که بازاریابی با پیامک اگر به طور صحیح انجام پذیرد می تواند بسیار مطلوب تر و تاثیر گذارتر از روش های بازاریابی قدیمی برای جذب مشتری استفاده گردد.

اگر شما از فروش ماهیانه خود راضی نیستید ، لازم است با بازاریابی پیامکی آشنا شوید ، بازاریابی پیامکی جدیدترین استراتژی بازاریابی است که میتواند به شما کمک کند تا بیشتر ایستادگی کنید و در بازار قدرتمندتر حضور داشته باشید.

پیشنهاد میکنم کتاب بازاریابی پیامکی را دریافت کنید و آن را خوب بخوانید .

جهت دریافت کتاب ، لطفاً وارد صفحه زیر شوید

http://sms.anikal.com/sms-marketing.html

احمد سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ق.ظ http://http://relaxationoffroad.blogfa.com/

سلام و دروووووووود
آقا سپاسگزارم دلمو هوایی کردی متاسفانه شرایط شو ندارم فعلا خودمو به همین دور و بر خودم گرم میکنم ولی امممما از خوندن گزارش های شما لذت و حظ بسیار می برم.
ممنونم

ممنون که گزارشهای منومیخونید انشاا...هرچی زودتر وقتتون ازاد بشه وبتونید همه جا برید دوست خوبم

من این 5شنبه جمعه دارم میرم کویر مرنجاب جاتونو خالی میکنم

احمد پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ http://relaxationoffroad.blogfa.com/

ممنونم جناب صالح عزیز، خوش بگذره

سلام روزگارتان بر وفق مراد احمد اقای بزرگوار

رسول پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

صالح جان کاری که در این سایت بامعرفی جاهای دیدنی انجام میدی از نظر من کوهنورد وطبیعت گرد شاهکاره و بیان مسیر وعکسها گویاست واقعا دستت درد نکنه وبا قوت تمام ادامه بدین ....واما من روز8/23 بعداز طی 900کیلوتر از تبریز تا مازیچال شاهد زیباهای بی نظیر منطقه بودم تنها من وخانمم بودیم وسکوت وآفتاب و زردی وجد آور جنگل . دربهار 93 از میسرهای سفارشی شما چند تا را طی خواهم کرد پیشاپیش متشکرم و به سایتتان رجوع خواهم کرد

رسول عزیز ممنونم از پیغامتون وامید وارم همیشه زندگی مشترکتون لبریز از صفا وعشق ومحبت وسفر های زیبا باشه اینم شماره همراهمه داشته باشین امری داشتین در خدمتتون هستم0912.1468250

sara یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام
ممنون بابت پیشنهادتون
بسیار زیبا بود

سلام سارای عزیز ممنونم که به وبلاگم سر زدین بازهم بهم سر بزنید سپاس بیکران دوست طبیعت دوستم

ناصر سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام،
به به چه عکس هایی. یاد مازیچالی که با هم رفتیم افتادم. یادش بخیر. اولین تست ماشین بود که رفتیم.

همیشه شاد و سلامت باشی صالح خان

fبه به داش ناصر حالتون چطور خوش میگزره چه خبر
خوشحال شدم پیغامتون رو دیدم رفیق

امیر محمد یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

عمو جون ممنونم از عکس ها امیدوارم هر جا که هستى خوش و خرم باشى راستى مى دانستى که با این قلب کوچیکم چقدر دوستت دارم!!!!!!!!!!

سلام عموجون نفس منم تورو یه دنیا یه عالمه دوسدارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

خوشحالم بهت خوشگذشته باز م میریم افرود ولی درساتو خوب بخونی

پیمان دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست گرامی
من بطور اتفاقی تو گوگل این بلاگ رو پیدا کردم
اول از همه واقعا تشکر میکنم، من واقعا عاشق طبیعتم
البته زیاد به کوه و جنگل میزنم، اما چون همش دور و برمون هست تکراری شده
من از اهالی عباس آباد هستم، همین مازیچالی که رفتین ییلاق ماست که تقریبا ماهی یک بار میریم اونجا
خواستم خواهش کنم آدرس رو درست ذکر کنید
به اشتباه در همه جا مازیچال رو جزو کلاردشت نام میبرند اما درواقع فقط راه عبوری از کلاردشت است و مازیچال جزو عباس آباده
با تشکر از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد