اسپی او ابشاری بکر در دل جنگل وکنا رود خانه

بنام ایزد یکتا

 درود بیکران


خودتان را در قلب هیچ ادمی نچپانید چون جانمی شوید فقط چروک میشوید...

شما پس از 1نیم ساعت پیاده روی در دل جنگل و رد شدن از عرض رود خانه چندین بار به ابشاری خواهین رسید که بیشک کم نظیره وشمارو از تعجب به زمین میخ خواهد کرد عکساشو ببینید


















   


چگونه بریم ابشار جزی؟

 بهشهر که برید بپرسید غریب محله کجاست  بهشهر رو بسمت خروجی شهر برید کمی که دور بشید سمت راست تون تابلوی غریب محله رو میبینید براست بپیچید یه کم که برید دوراهی رو برید به چپ اینقدر برید تا برسید دوراهی بعدی براست برید ادامه بدهید تا برسید به یه رود خونه قبل از پل رود خونه ماشین رو پارک کرده داخل رود خانه خلاف جهت اب ادمه بدهید 1نیم ساعت دیگر سمت چپ تون ابشار ری رو بصورت حوضهای مختلف میبینید از حوضها که بالا برید صحنه ای رو خواهید دید که تا اونروز ندیده اید


نظافت محیط وبرگردوندن زبالها فراموش نشه

نظرات 3 + ارسال نظر
خرید اینترنتی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

نیوشا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://bachehaye-aseman.rozblog.com

سلام دوست خوبم.وب زیبا و پرمحتوایی داری.اگر مایلی حتما به انجمن تازه تاسیس شده ی ما هم سربزن و در صورت تمایل عضوی از آسمانی ها شو تا بتونی مطالبت رو برای سایر دوستات ارسال کنی.اگه با تبادل لینک موافقی بعد از لینک انجمن اطلاع بده تا لینک بشی.موفق باشی
bachehaye-aseman.rozblog.com

حمزه. باغبان سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

استاد سلام و صد درود. با دیدن این عکسهای زیبا ناراحت شدم از اینکه جرا با شما همراه نشدیم البته استاد عزیزم در منطقه لردکان مجموعه ابشاری هست به نام اتشکاه که یکی از ابشارها همین فرم غار ابشار جزی را داره با این تفاوت که اب از کنار دهنه غار جاریه و ابشارهای این منطقه در یک تنکه قرار داره اکه از این منطقه دیدن نکردین با جون ودل اماده خدمتیم البته عکسهای این منطقه را هم می تونم براتون ایمیل کنم به امید دیدار امیدوارم همیشه شادوسرزنده باشی

درود فراوان بردوست گرانقدر
اگه برام عکس وادرسشو بفرستی ممنون میشم ودعاگو
منتظر هستم
خیلی خوشحالم با شما دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد