سیمین بهبهانی

                                                              بنام دوست


          گفتا که می بوسم تو را ، گفتم تمنا می کنم
گفتا اگر بیند کسی ؟ گفتم که حاشا می کنم
گفتا ز بخت بد اگر ، ناگه رقیب آید ز در ؟
گفتم که با افسونگری ، او را ز سر وا می کنم
گفتا که تلخی های می ، گر ناگوار افتد مرا ؟
گفتم که با نوش لبم ، آنرا گوارا می کنم
گفتا چه می بینی بگو ، در چشم چون آیینه ام ؟
گفتم که من خود را در آن ، عریان تماشا می کنم
گفتا که از بی طاقتی ، دل قصد یغما می کند !
گفتم که با یغما گران ، باری مدارا می کنم
گفتا که پیوند تو را ، با نقد هستی می خرم !
گفتم که ارزانتر از این ، من با تو سودا می کنم !
گفتا اگر از کوی خود ، روزی تو را گفتم برو ؟
گفتم که صد سال دگر امروز و فردا می کنم . . .
"سیمین بهبهانی"

نظرات 2 + ارسال نظر
Golden دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام
لینک دانلود یه فــیــلتــر شـکــــن رایگان و پرسرعت رو برات میزارم
این مرورگر نسخه طلایی وب فریر هستش که هم سرعت زیادی داره هم رایگانه و هم بدون تبلیغات مزاحم هستش و بدون محدودیت.
امیدوارم ازش لذت ببرین
لینک دانلود برنامه
http://s5.picofile.com/file/8121531626/Golden_freer_setup.exe.html
فقط با عرض پوزش یکم سنگینه حجمش
چون به همراه مرورگر کروم هستش
اگه لینک برنامه مشکل داشت یک ای میل به آدرس goldenfreer@hotmail.com بفرستین، بصورت اتوماتیک لینک جدید دانلود به ای-میل شما فرستاده میشه.
به درود

سپاس فراوان

یدالله جندالله سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام بردوست خوبم اوکه معلم ادب است واخلاق او که هر صبح باچوب ادبش مرابه فیض رسانده وازچشمه زلال معرفتش مراسیراب میکند نمیدانم نمیدانم چه باید گفت به این همه همت وبنده نوازی همینقدر میدانم اگر سیمین هم بود همین رامیگفت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد